راهنمای خرید عمده زیتون رودبار + قیمت انواع زیتون

زیتون رودبار، بدون شک از بهترین زیتون های موجود در ایران است که از طعم و کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و فروش بسیار بالایی دارد. از این رو، بسیاری از فعالان حوضه تجارت زیتون، تمایل به خرید عمده زیتون رودبار دارند. اما تهیه کردن بهترین زیتون رودبار با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی، امری چالش برانگیز و پیچیده می باشد که نیازمند آگاهی و اطلاعات کافی است. به همین خاطر، تصمیم گرفته ایم تا در این محتوا از زیتون مارکت، به بررسی زیتون رودبار و بهترین روش خرید عمده آن از مرکزی معتبر بپردازیم و شما را در این زمینه، راهنمایی کنیم.

معرفی بهترین زیتون رودبار و ویژگی های آن

معرفی بهترین زیتون رودبار و ویژگی های آن

زیتون رودبار در منطقه رودبار گیلان به کشت می رسد و بیشترین میزان کشت زیتون نیز در همین منطقه است. زیتون رودبار، یکی از بهترین نوع زیتون در ایران شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد. این زیتون علاوه بر فروش و مصرف داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. زیتون رودبار علاوه بر طعم و بوی عالی که دارد از خواص و فواید بی نظیری هم برای سلامت بدن برخوردار است. اما باید توجه داشته باشید که برای بهره مندی از خواص شگفت انگیز این زیتون، باید بهترین زیتون رودبار را تهیه کنید. متاسفانه، زیتون ها بی کیفیت و تقلبی بسیاری توسط سودجویان به جای زیتون اصل رودبار به فروش می رسند. از این رو، شما باید بدانید که بهترین نوع زیتون رودبار، دارای چه ویژگی هایی است تا بتوانید آنرا تشخیص داده و خریداری کنید.

در واقع زیتون رودبار در سه نوع زیتون سیاه، سبز و مخلوط وجود دارد که هر کدام از آنها از طعم و ویژگی های خاصی بهره مند هستند. اما بهترین نوع آن، زیتون سبز می باشد. این نوع زیتون، اندازه ای متوسط و گرد دارد و بدون هیچگونه زدگی و خال می باشد. طعم و بوی زیتون رودبار اصل نیز باید کمی به تلخی و تندی بزند و بوی تازگی بدهد.

قیمت عمده زیتون رودبار به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر قصد خرید زیتون رودبار به صورت عمده را دارید، باید بدانید که قیمت عمده زیتون رودبار به یک سری عوامل و پارامترها بستگی دارد و طبق آنها، قیمت گذاری می شود. در وهله اول، کیفیت زیتون، تعیین کننده اصلی قیمت می باشد. به طور کلی زیتون رودبار به لحاظ کیفیت به سه درجه تقسیم بندی می شود و طبیعتا زیتون رودبار درجه یک، بالاتری خواهد بود. چرا که کیفیت عالی دارد و طعم آن نیز بی نظیر است.

همچنین، رنگ زیتون رودبار همچون سیاه یا سبز بودن آن نیز در این زمینه، دخیل است. زیتون های آبدار و درشت به دلیل رسیده تر بودن، قیمت بالاتری دارند. همچنین اگر این زیتون ها تازه از درخت چیده شوند، قیمت متفاوتی خواهند داشت. میزان خرید، نحوه خرید و مرکز خرید نیز از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت زیتون رودبار عمده هستند.

 

قیمت زیتون خام 1403 چقدر است؟

قیمت زیتون خام 1403 چقدر است؟

زیتون رودبار هم به صورت خام به فروش و مصرف می رسد و هم به صورت شوری، ترشی و زیتون پرورده، قابل مصرف است. هر یک از این نوع ها با توجه به فرایند تولید آنها، کیفیت زیتون به کار رفته، تولید ارگانیک یا غیره، دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود. همچنین هر ساله با توجه به نرخ ارز و تورم، شاهد افزایش قیمت انواع مختلف زیتون می باشیم. قیمت زیتون خام 1403 نیز طبق موارد گفته شده، تعیین میگردد و به فروش می رسد. زیتون خام با کیفیت، تازه، درشت و آبدار که طعم و بوی خوبی هم دارد، قیمت گرانتری در مقایسه با دیگر نمونه ها خواهد داشت.

 

راهنمای خرید عمده زیتون رودبار

اگر قصد خرید عمده زیتون رودبار را دارید، باید به یک سری موارد دقت ویژه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع زیتون رودبار را با قیمتی عالی به صورت عمده، تهیه نمایید. جدای از هر چیز، بهترین و مطمئن ترین راه خرید زیتون رودبار اصل و درجه یک، خرید مستقیم آن از باغدار است. اما این باغ ها در رودبار گیلان بوده و همگی امکان دسترسی به این باغ ها را ندارند. از این رو، باید با یک مرکز پخش عمده و نمایندگی در ارتباط باشید تا همان زیتون را از باغدار تهیه و به دست شما برساند. در ادامه شرایط خرید از این مراکز را خواهید خواند.

  • حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که با باغداران معتبری در ارتباط باشد و محصولات خود را مستقیما از آنها تامین کند. به این صورت، خیال شما از بابت کیفیت زیتونها، آسوده خواهد بود. در صورت خرید اینترنتی نیز حتما دقت کنید تا سایت مورد نظر، دارای نماد الکترونیک و مجوز باشد.
  • مطمئن شوید تا انواع زیتون ها را موجود داشته و امکان فروش عمده و فله ای را دارد.
  • مرکز مورد نظر شما باید قیمت منصفانه ای پیشنهاد دهد و امکان خرید بدون واسطه را برای شما فراهم کند.
  • مرکز مورد نظر باید سفارش شما را در کمترین زمان به محل مورد نظر شما تحویل دهد.
  • این مرکز باید امکان ارسال به سراسر کشور را داشته باشد.

خرید زیتون رودبار درجه یک از بهترین نمایندگی فروش زیتون

خرید زیتون رودبار درجه یک از بهترین نمایندگی فروش زیتون

همانطور که گفته شد، زیتون رودبار به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین زیتون در ایران شناخته شده است. دلیل محبوبیت و فروش بالای این زیتون نیز، کیفیت فوق العاده، طعم بی نظیر و خواص شگفت انگیز آن می باشد. به همین خاطر است که تولیدکنندگان فرآورده زیتون، فروشندگان، تاجرین و به طور کلی، فعالان این حوزه به دنبال خرید عمده زیتون رودبار هستند. اما این زیتون دارای کیفیت های متنوعی بوده و متاسفانه، افراد کلاهبردار بسیاری در بازار زیتون وجود دارند ک زیتون های تقلبی و بی کیفیت را به عنوان زیتون رودبار به فروش می رسانند. از این رو، بهترین راه برای خرید زیتون رودبار اصل و درجه یک، مراجعه به نمایندگی فروش زیتون است. زیتون مارکت، برترین نمایندگی توزیع انواع زیتون در ایران بوده ک تمامی محصولات خود را مستقیما از باغداران تهیه می کند. از این رو، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین به دلیل فروش بدون واسطه، قیمت زیتون ها این مرکز نیز در مقایسه با دیگر مراکز، بسیار ارزانتر می باشد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مشاورین ما در تماس بگیرید و زیتون رودبار را در بهترین کیفیت به صورت عمده، خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما