خرید سیر ترشی هفت ساله | پخش کننده عمده {زیتون مارکت}

خرید سیر ترشی هفت ساله به صورت ارگانیک با قیمت مقرون به صرفه تر از همه فروشگاه ها، به صورت عمده با اطمینان از کیفیت، از نمایندگی فروش ما، زیتون مارکت، صورت می گیرد. با صرفه جویی در زمان خود می توانید محصولات ارگانیک ما را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

سیر ترشی کی از محبوب ترین چاشنی های ایرانی ها به شمار می رود. این ترشی علاه بر طعم و عطر بی نظیر، دارای خواص دارویی نیز می باشد. سیرترشی هفت ساله منبعی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین c، ویتامین B6، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است. همچنین سیر ترشی هفت ساله دارای خواص ضدمیکروبی، ضدالتهابی و ضد سرطانی می باشد.

برای خرید سیر ترشی هفت ساله ارگانیک با اطمینان از کیفیت و قیمت ارزان تر، همین حالا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

 

سیر ترشی هفت ساله

سیر ترشی یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین ترشی های کشورمان است که از سرکه، سیر تازه، نمک و ادویه جات تهیه می شود. این ترشی هر چه کهنه تر باشد از خواص بهتری و بشتری برخوردار می شود. بهترین زمان جا افتادن آن، هفت سال است که در بین مردمان کشورمان بسیار طرفدار دارد. سیر ترشی هفت ساله واقعی به دلیل زمان زیادی که از تولید آن می گذارد به هیچ عنوان مانند سیر تازه، بوی نامطبوعی ندارد و صد البته که دارای خواص بی شماری هم می باشد.

سیر ترشی، یکی از ترشی های معروف قدیمی ما ایرانی ها که در خانه مادربزرگ هایمان همیشه پبدا بوده است چرا که از قدیم باور داشته اند که این ترشی فقط یک چاشنی کنار غذا نیست بلکه یک دارو بسیار مفیدی می باشد. امروزه تا پیشرفت علم و تحقیق در مورد باورهای قدیمی در مورد برخی از میوه ها و صیفی جات مانند سیر تازه و سیر ترشی هفت ساله، ثایت شده است که برای درمان بیماری ها می توان به جای داروهای شیمیایی از محصولا ارگانیکی استفاده نمایند. سیر ترشی نه تنها برای درمان بلکه برای پیشگیری خیلی از بیماری ها مفید می باشد. در ادامه شما را با خواص بی شمار این چاشنی محبوب آشنا خواهیم کرد.

سیر ترشی هفت ساله

خواص بی شمار سیر ترشی هفت ساله

همانطور که پیش تر گفتیم سیر ترشی کهنه دارای خواص دارویی بی شماری است. ویتامین C، D، B، کلسیم، پتاسیم و منیزیم از جمله ویتامین ها و مواد معدنی این ترشی می باشند. همانطور که سیر تازه به عنوان یک خوراکی ضدمیکروبی شناخته شده، سیر ترشی هم یک چاشنی ضدمیکروبی و ضدالتهابی معرفی شده است.

از خواص سیر ترشی هفت ساله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تقوت سیستم ایمنی بدن: سیر ترشی هفت ساله به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند.
  • درمان بیماری های عفونی: این ترشی به کاهش خطر مبتلا شدن به بیماری های عفونی کمک بسیاری خواهد کرد.
  • کاهش فشار خون: سیر ترشی هفت ساله به دلیل محتوای بالای پتاسیم، به کاهش فشار خون کمک می کند. این ترشی همچنین برای کاهش درصد مبتلا شدن به بیماری های قلبی و عروقی، بسیار مفید خواهد بود.
  • کاهش کلسترول: مصرف این ترشی کهنه و ارگانیک برای کاهش کلسترول خون بدن (LDL) بسیار مفید خواهد بود. از این رو می توان گفت به بهبود عملکرد قلب بدن، کمک شایانی می کند.
  • کاهش قند خون: سیر ترشی سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث شده فرد از مبتلا شدن به دیابت نوع 2 در امان باشد. همچنین مصرف روزانه و مرتب این ترشی باعث کاهش قند خون افراد دیابتی می شود.
  • کاهش وزن: جالب است بدانید که مصرف سیرترشی هفت ساله علاوه بر خواص گفته شده باعث کاهش وزن هم می شود، چرا که این ترشی از فیبر بالایی برخوردار است و از این رو به کاهش اشتها و سیری زودرس کمک می کند.
  • کاهش التهاب: سیرترش به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها، دارای خواص ضدالتهابی می باشد. این ترشی در کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند آرتریت روماتوئید، آسم و سرطان تاثیرگذار می باشد.
  • ضد سرطان: مصرف این ترشی می تواند به کاهش مبتلا شدن به انواع مختلف سرطان مانند سرطان ریه، سرطان سینه و روده بزرگ کمک بسیاری می کند.

علاه بر خواص درمانی ذکر شده، سیر ترشی 7 ساله دارای فواید دیگری هم هست که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود و سلامت عملکرد سیستم گوارش بدن
  • تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر
  • سلامت پوست و مو
  • درمان بیماری های چشمی

خواص بی شمار سیر ترشی هفت ساله

نحوه مصرف از سیر ترشی هفت ساله واقعی

سیرترشی هفت ساله عموماً به عنوان چاشنی در کنار غذا میل می شود، اما برخی افراد از آن برای تهیه انواع غذاها، سالادها، ساندویچ و غیره استفاده می نمایند. منظور از سیر ترشی هفت ساله این است که واقعا از تولید آن، هفت سال زمان بگذرد و برای تهیه آن از مواد با کیفیت و ارگانیکی استفاده شود. برای خرید سیر ترشی هفت ساله به مرکزی مراجعه کنید که مطمعن باشید تمامی محصولات شان ارگانیک هستند. سیر ترشی هفت ساله یک چاشنی عالی برای انواع خورشت ها، کباب ها، ماهی و سبزیجات است.

 

راهنمای خرید سیر ترشی هفت ساله با بهترین قیمت

برای خرید سیر ترشی هفت ساله واقعی با سیر تازه همدان و سرکه کاملاً ارگانیک می توانید به مرکز فروش محصولات ارگانیک ما، زیتون مارکت، مراجعه نمایید. در مجموعه ما محصولاتی همچون زیتون، روغن زیتون، سیرترشی، رب انار و غیره با بهترین کیفیت تولید می شود. این محصولات به صورت عمده با قیمت رقابتی عرضه بازار می شوند.

برای خرید سیر ترشی شمالی و اطلاع از قیمت سیر ترشی هفت ساله همین حالا با کارشناسان فروش زیتون مارکت تماس بگیرید.

خریداران از طریق تماس می توانند علاوه بر ثبت سفارش، اطلاع از مشخصات و قیمت سیر ترشی 1403، به صورت رایگان مشاوره تخصصی شوند.

در هرجای ایران که باشید می توانید محصولات ما را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما