خرید و فروش عمده سیر ترشی در ایران

سیر ترشی یکی از محبوب ترین انواع ترشی در ایران است که به دلیل طعم و مزه تند و معطر خود، طرفداران زیادی دارد. با توجه به حجم بالای تقاضای این ترشی می توان گفت، فروش عمده سیر ترشی، فرصت مناسبی برای کسب درآمد و سودآوری است. این ترشی در بازارهای داخلی طرفداران زیادی دارد، حتی می توان آن را به کشورهای مختلف هم صادر کرد.

با توجه به میزان درخواست این ترشی، خیل از فروشگاه های داخل کشورمان به دنبال خرید عمده این ترشی هستند تا هم نیاز مشتریان خود را برطرف کنند و هم از سود فروش آن بهره ببرند. فراموش نکنید که سیر ترشی یکی از ترشی های اصیل ایرانی محسوب می شود، بنابراین هم وطنان در کیفیت  این محصول بسیار حساسیت به خرج خواهند داد. همانطور که می دانید هیچکس از ایرانی ها سیر ترشی خانگی را به هیچ عنوان به بازاری ترجیح نخواهند داد. به همین علت ارگانیک بودن این ترشی بسیار حائز اهمیت است. حال اگر به دنبال یک مرکز فروش عمده سیر ترشی ایرانی هستید، تا با خرید و فروش این محصول به کسب و کار خود رونق ببخشید، حتما به اعتبار فروشند و کیفیت محصولاتشان بسیار دقت نمایید.

فروش عمده سیر ترشی

سیر ترشی و کسب و کار آن در ایران

سیر ترشی یکی از محصولات پرفروش در بازار مواد غذایی کشورمان است. این ترشی در بین ایرانی ها بسیار طرفدار دارد. برای همین می توان گفت، خرید و فروش سیر ترشی، فرصت بسیار مناسبی برای کسب درآمد و سودآوری بالاایی است. امروزه خیلی از فروشگاه های بزرگ و محلی به سمت فروش سیر ترشی روی آورده اند. اگر شما هم می خواهید در این کسب و کار سهیم باشید، باید بدانید که برای موفقیت در این کسب و کار، نیاز است چند نکته مهم را رعایت نمایید:

  • کیفیت محصولات: کیفیت سیر ترشی، مهم ترین عامل در فروش آن است. سیر ترشی باید از سیر تازه و با کیفیت تهیه شود و سرکه و ادویه جات آن نیز از نوع مرغوب باشد. همانطور که پیش تر گفته ایم ایرانی ها در خرید این محصول، حساسیت زیادی به خرج می دهند، پس به کیفیت سیر ترشی بسیار دقت نمایید.
  • تنوع محصولات: برای جذب مشتریان بیشتر، باید تنوع محصولات را در نظر گرفت. می توان سیر ترشی را در انواع مختلف، مانند سیر ترشی مخلوط، سیر ترشی با میوه، سیر ترشی با سبزیجات و غیره تولید و عرضه کرد.
  • قیمت مناسب: قیمت سیر ترشی باید مناسب باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کند. می توان با کاهش هزینه های تولید، قیمت سیر ترشی را کاهش داد. اگر هم قصد خرید عمده سیر ترشی را دارید که آن را به صورت بسته بندی و یا خورده بفروشید، بهتر است به مراکزی مراجعه نمایید که خود، تولید کننده باشند و یا شما را به تولیدکننده متصل نمایند، در این صورت قیمت را تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

سیر ترشی و کسب و کار آن در ایران

قیمت سیر ترشی 1403

قیمت سیر ترشی با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع بسته بندی، کیفیت مواد اولیه، مرکز خرید و نوسانات بازار، متغیر می باشد، بنابراین نمی توان آن را به صورت دقیق گفت. به طور کلی، قیمت سیر ترشی در سال 1403 نسبت به سال گذشته، افزایش داشته است. این افزایش قیمت، ناشی از عوامل مختلفی مانند افزایش قیمت مواد اولیه، نوسانات بازار و افزایش هزینه های تولید می باشد.

قیمت سیر ترشی فله

سیر ترشی فله ای، یکی از رایج ترین انواع سیر ترشی است که به صورت سنتی و خانگی تهیه می شود. این ترشی معمولاً در شیشه یا دبه های بزرگ عرضه می شود و قیمت آن نسبت به انواع دیگر سیر ترشی، ارزان تر می باشد. البته قیمت سیر ترشی فله ممکن است در مناطق مختلف کشور، متفاوت باشد، پس می توان گفت یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت سیر ترشی 1403، منطقه خرید به شمار می رود. به عنوان مثال اصلی ترین مواد اولیه این ترشی سیر است، همانطور که می دانید شهر همدان یکی از بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده سیر در کل کشور می باشد. همچنین سیر همدان دارای مرغوبیت بسیار بالایی است. با توجه به افزایش عرضه سیر در این شهر، قیمت سیر ترشی هم در این منطه ممکن است ارزان تر از شهرهای دیگر باشد.

قیمت سیر ترشی فله

قیمت سیر ترشی هفت ساله

سیر ترشی هفت ساله یکی از بهترین انواع این ترشی به حساب می آید، پس اینکه الان بگوییم که قیمت سیر ترشی هفت ساله از سایر سیر ترشی ها گران تر است، کاملا یک مسئله طبیعی است. بله گران ترین سیر ترشی، هفت ساله آن می باشد. اما دقت نمایید میزان خرید شما که به صورت عمده یا خورده خریداری کنید، می تواند در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین توجه نمایید اگر شما برای خرید سیر ترشی فله و یا عمده به بازارهای شهرها بروید، به قطع از واسطه خریداری خواهید کرد، پس هزینه ای بیشتری خرج خواهید کرد. اما اگر شما مستقیما با تولیدکننده در ارتباط باشید، هزینه بسیار کمتری را پرداخت می کنید. پس در انتخاب مرکز خرید دقت نمایید تا سودآوری شما از فروش سیر ترشی بیشتر شود.

قیمت سیر ترشی هفت ساله

مرکز فروش عمده سیر ترشی در ایران

الان وقت آن رسیده تا شما را با مجموعه خود آشنا کنیم. ما مجموعه زیتون مارکت سال هاست که در حوزه فروش عمده سیر ترشی فعالیت می کنیم. با تمام چالش های این کسب و کار آشنا هستیم و می توانیم کسانی را که تازه پا در این عرصه گذاشته اند و یا دچار بحران هایی شده اند ، کمک و راهنمایی کنیم. اول از همه بگوییم که ما شما، خریداران عزیز را به طور مستقیم به تولیدکننده وصل خواهیم کرد و بدون هیچ افزایش قیمتی، محصولات ارگانیک و خانگی مانند سیر ترشی هفت ساله، رب انار، انواع زیتون و روغن زیتون را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با توجه به تقاضای مردم برای خرید محصولات این چنینی، رقابت بین کاسبان این حوزه بسیار زیاد شده است. یکی از مهم ترین راه های پیروزی در کسب و کارتان، کیفیت محصول و ارازن بودن آن می باشد. نگارن نباشید، ما در کنار شما هستیم تا شما را در این پیروزی کمک کنیم.

دیگر لازم نیست شما سیر ترشی و دیگر محصولات را از واسطه ها با قیمت بیشتر خرید کنید، ما محصولات را مستقیم از تولیدکننده ها برای شما ارسال خواهیم کرد. ضمانت کیفیت و قیمت را به شما خریداران محترم و تجاران عزیز، خواهیم داد. برای بهره مندی از خدمات و محصولات بی نظیر ما با قیمت رقابتی، کافیست با مشاوران فروش زیتون مارکت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما