خواص سیر ترشی هفت ساله چیست؟

سیر ترشی هفت ساله یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین ترشی ‌های موجود است. این ترشی به دلیل طعم منحصر به فرد و خواص درمانی متعددی که سیر دارد، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.
حال شاید خیلی از افراد از خواص سیر ترشی هفت ساله اطلاع نداشته باشند و ندانند که این ترشی چه مشکلاتی از بدن را درمان می کند و چه خواص شگفت انگیزی دارد!
کسانی که در زمینه خرید عمده فعالیت دارند بهتر است برای جذب مشتری بیشتر با خواص این محصول آشنا باشند پس اگر شما هم جزو خریداران عمده هستید این مطلب برای شما بسیار مفید است. خرید عمده سیر ترشی شمال با قیمت رقابتی از مجموعه زیتون مارکت، می تواند تجربه خوبی برای شما باشد.

مهم ترین خواص سیر ترشی هفت ساله

مهم ترین خواص سیر ترشی هفت ساله

یکی از ترشی هایی که در سفره های ایرانی زیاد به چشم می خورد و خیلی از افراد طرفدار آن هستند، سیر ترشی است که جزو پر خواص ترین ترشی های موجود به حساب می آید و به همین دلیل خیلی از افراد از این ترشی خوشمزه در کنار غذاهای خود استفاده می کنند. حال در ادامه به چند مورد از خواص سیر ترشی هفت ساله اشاره کرده ایم:

یکی از خواص فوق العاده این ترشی در روند هضم بهتر غذا می باشد پس اگر می خواهید برای هضم غذا مشکلی نداشته و راحت تر باشید، می توانید در کنار غذای خود از این ترشی بی نظیر استفاده کنید.
اگر شخصی دچار کم اشتهایی بوده و تمایلی به خوردن غذا ندارد، می تواند از سیر ترشی استفاده کند چون باعث تحریک حس اشتها می شود.
یکی از مهم ترین و بی نظیر ترین خواص این ترشی، تنظیم فشار خون است که مصرف آن باعث شده فشار خون کاهش پیدا کرده و شخص دچار فشار بالا نشود.
یکی از دلایل مبتلا شدن به بیماری های قلبی، افزایش کلسترول بد و چربی خون است که مصرف سیر ترشی از این مورد جلوگیری کرده و احتمال مبتلا شدن به بیماری های قلبی کاهش پیدا می کند.
یکی دیگر از خواص بی نظیر این ترشی، پاکسازی کبد و دفع سموم است پس اگر می خواهید کبد شما پاکسازی شود کافی است از این ترشی خوشمزه مصرف کنید.
علاوه بر موارد بالا این ترشی برای درمان آفت دهان، ضدعفونی کننده معده، تصفیه خون، شستشوی مجاری صفرا و غیره نیز کاربرد دارد.

نحوه تشخیص سیر ترشی هفت ساله واقعی

سیر ترشی یکی از چاشنی های سنتی و محبوب در آشپزی ایرانی است. این چاشنی با توجه به فرآیند تولید و نگهداری طولانی مدت آن دارای ویژگی های منحصر به فرد و ارزشمندی است بنابراین هنگام خرید باید برای تشخیص اصل بودن آن ویژگی هایی مد نظر قرار گیرد که در ادامه به بررسی این ویژگی ها و نکات مهم در شناسایی سیر ترشی هفت ساله اصل و واقعی خواهیم پرداخت.

1. رنگ: سیر ترشی هفت ساله اصلی باید دارای رنگی تیره و به سمت قهوه ای یا بنفش باشد. این رنگ تیره ناشی از زمان نگهداری طولانی مدت و تغییرات شیمیایی در این مدت است.
2. طعم: طعم سیر ترشی هفت ساله واقعی باید شیرین باشد. این شیرینی به دلیل فرآیند تخمیر طولانی مدت اتفاق می افتد.
3. بافت: سیر ترشی هفت ساله اصلی باید دارای بافتی نرم باشد. این نرمی به واسطه جذب کامل سرکه و نمک در طول زمان به بافت سیر است.
4. پوست: پوست سیر ترشی هفت ساله واقعی باید به راحتی و سریع کنده شود. این ویژگی نیز به دلیل تغییرات شیمیایی در طول زمان است پس هنگام استفاده پوست نباید به سختی جدا شود.
5. بو: سیر ترشی هفت ساله اصلی بوی ملایمتری خواهد داشت در صورتی که سیر تازه بوی تند و تیزی دارد. این امر ناشی از تأثیر نمک، سرکه و گذشت زمان است.

بنابراین در هنگام خرید سیر ترشی هفت ساله، با توجه به این مشخصات می توانید اصل بودن آن را تشخیص دهید.

قیمت سیر ترشی هفت ساله چقدر است؟

قیمت سیر ترشی هفت ساله چقدر است؟

قیمت سیر ترشی بر اساس نحوه خرید آن متفاوت است. اگر سیر ترشی را به صورت فله خریداری کنید، قیمت آن به صرفه تر خواهد بود. این در حالی است که اگر سیر ترشی بسته بندی شده را انتخاب کنید، قیمت آن نسبتاً بالاتر خواهد بود.
قیمت سیر ترشی فله معمولاً بر اساس وزن محاسبه می شود و می توانید به راحتی هر مقدار مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تر خریداری کنید. در مقابل، قیمت سیر ترشی بسته بندی شده معمولاً بر اساس بسته یا ظرف فروخته می شود و قیمت آن نسبت به خرید فله بالاتر خواهد بود. این قیمت بالاتر به دلیل هزینه های بسته بندی، حمل و نقل و سود فروشنده است.
در مجموع، خرید فله سیر ترشی مقرون به صرفه تر است و انعطاف پذیری بیشتری برای مصرف کننده فراهم می آورد. البته کیفیت و برند سیر ترشی بسته بندی نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.
حال اگر می خواهید از قیمت این محصول اطلاع پیدا کنید کافی است با کادر فروش مجموعه ما (زیتون مارکت) تماس حاصل فرمایید تا همکاران قیمت های دقیق را به شما اطلاع دهند.

خرید سیر ترشی هفت ساله با بهترین کیفیت و طعم

قطعا خرید محصولات خوراکی باید از مرکز فروش هایی انجام شود که معتبر و شناخته شده هستند و با افتخار باید بگوییم مجموعه ما که زیتون مارکت نام دارد سال های زیادی در زمینه فروش عمده زیتون و برخی ترشی ها مشغول به فعالیت می باشد و تاکنون مشتریان زیادی از ما رضایت داشته اند.
شما می توانید با خیال راحت از کیفیت و طعم سیر ترشی ۷ ساله شمال آن را از مجموعه ما در هر مقدای که می خواهید سفارش دهید و مطمئن باشید که تمام موارد بهداشتی در این محصول رعایت شده است.
ما علاوه بر کیفیت و طعم عالی، دارای قیمت های بسیار مناسب و رقابتی نیز هستیم، بنابراین شما به راحتی و بدون نگرانی از قیمت ها می توانید از مجموعه ما خرید کنید.
برای خرید هم کافی است یا از طریق وب سایت مجموعه اقدام کرده و یا با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید.

خرید سیر ترشی هفت ساله با بهترین کیفیت و طعم

جمع بندی

با توجه به موارد بالا می توان نتیجه گرفت که سیر ترشی یکی از ترشی های فوق العاده خوشمزه و پر خواص است که از خواص سیر ترشی هفت ساله می توان به خونسازی، پاکسازی کبد، هضم بهتر غذا، درمان آفت دهان، تحریک اشتها و غیره اشاره کرد.

سوالات متداول شما

با توجه به خواص سیر ترشی هفت ساله آیا مصرف آن برای همه افراد مجاز است؟
بله تقریبا برای همه افراد مصرف این ترشی مجاز است اما بهتر است افراد دارای آلرژی، بیماری های خاص و خانم های باردار با پزشک مشورت کنند.
محصولات مجموعه زیتون مارکت چیست؟
ما در این مجموعه به جز سیر ترشی دارای انواع زیتون و روغن زیتون نیز می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما