قیمت روغن زیتون اعلا امسال اعلام گردید.

تورم، نرخ ارز، وضعیت اقتصادی کشور، تحریم و غیره، همه در گرانتر شدن اجناس و محصولات در کشور، موثر می باشند. این شرایط در قیمت روغن زیتون اعلا نیز تاثیر گذاشته و موجب شده تا این روغن زیتون با قیمتی بسیار بالاتری به فروش برسد. به همین دلیل، بسیاری از فروشندگان و بازرگانان، در خرید روغن زیتون اعلا و درجه یک، دچار مشکل شده اند. اما با این حال، می توان این روغن زیتون را در بهترین کیفیت از مراکزی معتبر به همراه قیمتی ارزان و به صرفه، تهیه نمود. فقط باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. اگر شما هم به دنبال خرید روغن زیتون اصل هستید اما نمی دانید که به کجا مراجعه کنید، حتما این مقاله از زیتون مارکت را مطالعه نمایید تا علاوه بر ارائه اطلاعاتی در خصوص قیمت روغن زیتون اصل طارم، شما را با بهترین مرکز فروش زیتون و روغن زیتون نیز، آشنا کنیم.

 

روغن زیتون اصل و درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

روغن زیتون اصل و درجه یک

اول از همه، باید بدانید که روغن زیتون اصل و درجه یک، دارای چه ویژگی هایی است تا بتوانید به راحتی این روغن زیتون را از نمونه های فیک، تشخیص دهید و آن را به قیمت واقعی خود، خریداری کنید. روغن زیتون یکی از پرطرفدارترین روغن های مورد استفاده ایرانیان است که هم برای پخت و پز و هم به عنوان طعم دهنده و چاشنی سالاد و دسر، استفاده می شود.

ناگفته نماند که این روغن از فواید و خاصیت های بی نظیری برای سلامت انسان، برخوردار بوده و استفاده منظم از آن، می تواند از بدن انسان در برابر بسیاری از بیماری ها، محافظت کند. البته به شرطی که نمونه اصل این روغن را تهیه نمایید. در ادامه خواهیم گفت که روغن زیتون اصل و درجه یک، باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

  • طعم و بو: اولین قدم برای تشخیص اصالت روغن زیتون، این است که بدانید این روغن، طعمی کمی تلخ، گزنده و تند دارد که به هنگام چشیدن آن به سرفه خواهید افتاد. همچنین، بوی روغن زیتون اصل و درجه یک نیز همچون بوی خود میوه و درخت زیتون بوده و به هنگام بو کشیدن آن، تندی را احساس خواهید کرد.
  • رنگ: از دیگر ویژگی های بارز یک روغن زیتون اصل و درجه یک، رنگ زرد مایل به سبز آن است. اگر دیدید که روغنی زیتونی را با رنگ تیره و قهوه ای به عنوان روغن زیتون اصل به فروش می رسانند، اکیدا از خرید آن خودداری نمایید.
  • میزان شفافیت: روغن زیتون اصل و اورجینال از میزان شفافیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان کدر و غبار گرفته نمی باشد.
  • بسته بندی: بطری روغن زیتون باید شیشه ای و تیره باشد. بطری های پلاستیکی و شفاف، ریسک خراب شدن روغن زیتون را بالا می برند. از این رو، تولیدکنندگان معتبر از بطری های مناسب و استاندارد برای نگهداری روغن زیتون های خود استفاده می کنند.
  • غلظت روغن زیتون: از دیگر ویژگی های روغن زیتون اصل و درجه یک، میزان غلظت آن است. برای آنکه متوجه شوید این روغن زیتون اصل است یا خیر، آن را در دمای خنک قرار دهید. بعد از مدتی اگر غلظت آن بیشتر شد، بدانید که اصل بوده و خالص می باشد.

 

قیمت روغن زیتون اعلا در سال 1403 چقدر است؟

در هر صورت، قیمت روغن زیتون اعلا به دلیل کیفیت فوق العاده بالای این روغن و نحوه تولید آن، گرانتر از سایر روغن زیتونها خواهد بود. اما این تمام بخش ماجرا نیست. بلکه عوامل متعدد بسیاری هستند که موجب متغیر بودن تعرفه قیمت روغن زیتون اصل می شوند.

تجارت روغن زیتون در ایران، بسیار گسترده بوده و متاسفانه دلالان و واسطه های بسیاری در این زمینه دست دارند. این عامل یکی از بزرگترین و مهمترین عوامل در افزایش قیمت روزافزون روغن زیتون اعلا می باشد. با این حال، اگر واسطه ها حذف شود، می توانید روغن زیتون با کیفیت را با قیمتی ارزان تهیه کنید. اما این اتفاق چگونه پیش می آید. تنها راه حذف واسطه ها، خرید مستقیم از تولیدکننده یا نمایندگی فروش آن است. شاید پیدا کردن تولیدکننده و خرید از آن برای بسیاری از افراد، سخت و چالش برانگیز باشد. از این رو، مراکز پخش عمده و نمایندگی ها فروش روغن زیتون اصل، میتوانند بهترین گزینه برای خرید مستقیم و ارزان روغن زیتون اعلا باشند.

 

تعرفه قیمت روغن زیتون اصل طارم چقدر است؟

تعرفه قیمت روغن زیتون اصل طارم

روغن زیتون طارم به عنوان بهترین روغن زیتون در ایران شناخته می شود. درخت زیتون طارم در منطقه طارم در زنجان کشت می شود و روغن زیتون طارم نیز در کارخانه های این منطقه به تولید می رسد. اگر در این منطقه هستید و یا با تولید کننده این محصول در ارتباط می باشید، می توانید روغن زیتون اصل طارم را با قیمتی ارزان تهیه نمایید. به طور کلی، قیمت روغن زیتون اصل طارم به نحوه بسته بندی، حجم سفارش، نحوه تولید، برند محصول و غیره بستگی داشته و با توجه به این عوامل، افزایش یا کاهش می یابد. اگر قصد خرید روغن زیتون را دارید، بهترین راه این است که با نمایندگی فروش آن در ارتباط باشید تا بتوانید این محصول را در کیفیت اورجینال با قیمتی ارزان، تهیه نمایید.

 

عوامل موثر در قیمت روغن زیتون اصل شمال

بعد از روغن زیتون طارم، روغن زیتون اصل شمال یا همان روغن زیتون اصل رودبار است که از بیشتری طرفدار و متقاضی برخوردار بوده و به دلیل طعم فوق العاده بی نظیر و خاصیت های اعجاب انگیزی که دارد از فروش بسیار بالایی هم برخوردار می باشد. قیمت روغن زیتون اصل شمال نیز همچون روغن زیتون طارم به عوامل متعددی از جمله نوع زیتون و تازگی آن، نحوه تولید و برند کارخانه تولیدکننده، نحوه بسته بندی و بطری روغن زیتون، تاریخ انقضا، نحوه خرید و غیره، وابسته بوده و نمی توان تعرفه دقیق و یکسانی برای آن تعیین کرد.

 

زیتون مارکت، بزرگترین عرضه کننده روغن زیتون اصل و درجه یک

بزرگترین عرضه کننده روغن زیتون اصل و درجه یک

همانطور که در این مطلب خواندید، قیمت روغن زیتون اعلا و درجه یک به عوامل متعددی من جمله نحوه خرید آن بستگی داشته و بهترین راه خرید آسان و ارزان روغن زیتون اصل و اعلا، این است که از یک پخش کننده عمده معتبر روغن زیتون، اقدام کنید. از این رو، ما می خواهیم برای راحتی بیشتر شما، مرکز خودمان (زیتون مارکت) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این مرکز در زمینه بخش عمده زیتون و روغن زیتون فعالیت کرده و تمامی این محصولات را به مستقیما از برترین تولیدکنندگان، تامین می کند. به این ترتیب، هیچ واسطه ای وجود نداشته و قیمت مورد نظر برای مشتریان، بسیار ارزانتر از سایر مراکز خواهد بود. از این رو، شما می توانید با خیالی آسوده روغن زیتون را در میزان دلخواه خود با بهترین کیفیت از مرکز ما سفارش دهید و در اسرع وقت، درب منزل خود دریافت کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما