لیست قیمت زیتون دبه ای | خرید بی واسطه

زیتون یکی از محصولات غذایی بسیار با ارزش و پرطرفدار در سراسر جهان است. این میوه کوچک منحصر به فرد نه تنها طعم بی نظیری دارد، بلکه از نظر خواص تغذیه ای و سلامتی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، زیتون به شکل های مختلفی ازجمله زیتون دبه ای در بازارها و فروشگاه ها عرضه می شود و مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است.
با توجه به استقبال گسترده از زیتون دبه ای، آگاهی از عوامل موثر بر قیمت زیتون دبه ای برای خریداران عمده بسیار حائز اهمیت است چون این محصول فروش خوبی داشته وهرچه قیمت کمتر باشد به نفع خریداران می باشد و سود بالا تری را به دست خواهند آورد.
در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول خواهیم پرداخت پس اگر شما جزو خریداران عمده هستید این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

خواص زیتون و تاثیرات شگفت انگیز آن بر بدن

خواص زیتون و تاثیرات شگفت انگیز آن بر بدن

همان طور که می دانید زیتون دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد که همین باعث شده خیلی از افراد در کنار غذاها و سالادها از این محصول استفاده کنند. از آنجایی که بازار فروش این محصول داغ است خریداران عمده می توانند با خرید این محصول با قیمت مناسب سود فوق العاده ای کسب کنند. حال در ادامه به برخی از خواص این محصول اشاره کرده ایم:

  • پوکی استخوان یکی از مشکلات درد آوری است که بعضی از افراد ممکن است به آن مبتلا باشند. حال زیتون به دلیل داشتن برخی از ترکیبات در این زمینه بسیار مفید بوده و به افراد توصیه می شود برای کاهش این مشکل از این محصول استفاده کنند.
  • زیتون دارای مقداری ویتامین E است که این ویتامین از سرطان و پیری پوست جلوگیری کرده و باعث می شود پوست شاداب تر و‌جوان تر باشد.
  • برای داشتن سیستم ایمنی قوی و انرژی کافی، بدن نیاز به آهن کافی دارد حال یکی از مواردی که در آن اهن وجود دارد زیتون می باشد که با مصرف آن به اندازه درست می توانید تا حدودی آهن مورد نیاز بدن را تامین کنید.
  • یکی دیگر از ویتامین های موجود در زیتون، ویتامین A است که تاثیر بی نظیری در سلامت چشم دارد و در واقع مصرف آن باعث می شود تا بینایی شخص بهتر بوده و دچار ضعف در بینایی نشود.
  • همان طور که می دانید بدن نیاز به سم زدایی دارد و یکی از ماده های غذایی که مصرف آن قدرت دفع کلیه ها را بهبود بخشیده و باعث سم زدایی بدن می شود، زیتون است.

زیتون دبه‌ای؛ گزینه ای ایده آل برای خریداران عمده

زیتون دبه‌ای

در دنیای پر رقابت زیتون ها، زیتون دبه‌ ای به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه و مطلوب برای خریداران عمده شناخته می ‌شود. این محصول متنوع و با کیفیت، قابلیت‌ های منحصربه ‌فردی را برای کسب‌ و کارهای فعال در این حوزه به ارمغان می‌ آورد.
زیتون دبه‌ ای به لطف تنوع در انواع و کیفیت‌ های مختلف، انتخاب ‌پذیری بالایی را برای خریداران فراهم می‌ کند. از زیتون ‌های شور و پرورده گرفته تا انواع بدون هسته و شکسته، هر کسب‌ وکاری می ‌تواند متناسب با سلیقه مشتریان و حجم فروش خود، بهترین گزینه را انتخاب کند.
ماهیت زیتون دبه‌ ای، مزیت قیمتی قابل‌ توجهی را برای خریداران به ارمغان می‌ آورد. در حالی که بسته ‌بندی‌ های کوچک‌ تر ممکن است هزینه‌ بر باشند، زیتون دبه‌ ای امکان تامین مقادیر بیشتر با قیمت مناسب‌ تر را فراهم می ‌کند. این مساله می‌ تواند به افزایش سود و رقابت‌ پذیری کسب‌ و کارها منجر شود.
درواقع، زیتون دبه‌ ای با ترکیب ویژگی‌ های تنوع بالا و قیمت مقرون به صرفه، گزینه‌ای ایده‌ آل برای خریداران عمده در صنعت غذا به شمار می ‌رود. این محصول می‌ تواند نقش مهمی در موفقیت و رشد شما داشته باشد اما هنگام خرید حتما به کیفیت این محصول توجه کرده و سعی کنید نوع درجه یک آن را خریداری نمایید.

قیمت زیتون دبه ای در سال 1403

قیمت زیتون دبه ای در سال 1403

قیمت زیتون دبه ای به مواردی مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  • کیفیت: یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت این محصول کیفیت آن می باشد و قطعا هرچه کیفیت بالاتر قیمت بیشتر خواهد بود ومعمولا زیتون های درشت کیفیت و قیمت بالاتری دارند.
  • حجم دبه: یکی دیگر از مواردی که در قیمت تاثیر گذار است حجم دبه است و معمولا هرچه دبه بزرگتر و حجم زیتون بیشتر باشد، قیمت بیشتر خواهد بود.
  • منطقه تولید: همان طور که می دانید زیتون های تولید شده در برخی مناطق مثل رودبار به علت کیفیت بیشتر قیمت بالاتری دارند پس منطقه تولید زیتون در قیمت آن تاثیر می گذارد.
  • نوع زیتون: یکی از مواردی که قیمت زیتون را خیلی تغییر می دهد نوع آن است و قطعا قیمت زیتون پروده با زیتون ساده یکی نمی باشد.

شما می توانید با مجموعه ما که زیتون مارکت نام دارد تماس حاصل فرمایید تا همکاران بر اساس نوع زیتون، قیمت های دقیق را به شما اطلاع دهند.

زیتون مارکت بهترین فروشگاه اینترنتی زیتون

محصولات خوراکی به دلیل رعایت بهداشت و استاندارها باید از مجموعه هایی که شناخته شده و‌ معتبر هستند، خریداری شوند حال اگر شما قصد خرید زیتون دبه ای را دارید و به دنبال مرکز فروش عمده معتبر می گردید قطعا مجموعه ما که زیتون مارکت نام دارد به خوبی می تواند به نیازهای شما پاسخ دهد.
ما در مجموعه خود تنوع بالایی از زیتون به صورت دبه ای را برای خریداران عمده فراهم کرده ایم تا با دست باز خرید کنند و به راحتی بتوانند پاسخگوی سلیقه مختلف مشتریان خود باشند.
علاوه بر این موارد کیفیت بالای محصولات ما باعث‌ شده تاکنون مشتریان زیادی داشته باشیم که از خرید خود راضی هستند پس با خیال راحت مجموعه ما را انتخاب کنید.
و در آخر هم باید بگوییم ما در زیتون مارکت، لیست قیمت عمده زیتون را برای شما فراهم کرده ایم تا هنگام خرید راحت تر با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید.
پس اگر به دنبال قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع زیاد می گردید به مجموعه ما سربزنید و مطمئن باشید از انتخاب ما پشیمان نخواهید شد.

جمع بندی

قیمت زیتون دبه ای با تاوجه به فاکتورهایی مثل: نوع زیتون، حجم دبه، منطقه تولید، کیفیت و غیره متفاوت است که شما می توانید بهترین قیمت ها را در مجموعه ما بیابید و با خرید این محصول با قیمت رقابتی سود بالاتری را به دست آورید.

سوالات متداول شما
چه موردی بیشتر در قیمت زیتون دبه ای تاثیر می گذارد؟
نوع زیتون بیشترین تاثیر در قیمت را دارد به عنوان مثال زیتون پرورده به دلیل داشتن ترکیبات دیگر مثل گردو از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
زیتون دبه ای شامل چه زیتون هایی می شود؟
شما هر نوع زیتونی مثل زیتون شور، بدون هسته، شکسته، پرورده و غیره را می توانید به صورت دبه ای خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما