معرفی بهترین روش نگهداری زیتون

زیتون یکی از میوه های خوش طعم و پرخاصیت بوده که خیلی از افراد از آن استفاده می کنند. حال بهترین روش نگهداری زیتون یکی از موارد بسیار مهم است که افراد باید از آن اطلاع داشته باشند.

در واقع اگر شما از روش های نگهداری زیتون اطلاع داشته باشید، می توانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کرده و علاوه بر این مورد زیتون خوش طعم تری نیز داشته باشید.

پس اگر دوست دارید از این روش ها اطلاع پیدا کنید تا پایان همراه ما باشید.

 

بهترین روش نگهداری زیتون چیست؟

قطعا برای کسانی که از زیتون استفاده می‌ کنند و یا در زمینه فروش زیتون فعالیت دارند، این سوال ایجاد شده است که بهترین روش‌ نگهداری زیتون چیست؟

یکی از بهترین روش های نگهداری این محصول خوشمزه، استفاده از محلول آب و نمک است که شما باید به میزان درستی آب و‌ نمک را با هم مخلوط کنید و زیتون ها را در داخل آن قرار دهید.

حتما به این مورد توجه کنید که برای داشتن طعمی بهتر و ‌‌ماندگاری بیشتر زیتون، هر چند وقت یک بار، آب و نمک آن را عوض کنید و علاوه بر این مورد حتما از ملاقه یا قاشق برای برداشتن زیتون از داخل ظرف استفاده نمایید تا محلول آلوده نشود.

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، نگهداری زیتون در داخل روغن زیتون بوده که با سبزیجات می توانید آن را خوش طعم تر کرده و زیتونی با طعم متفاوت داشته باشید.

حال اگر شما دنبال نگهداری زیتون برای طولانی مدت هستید، می‌ توانید از روش انجماد استفاده کنید که به خوبی زیتون های شما را تا طولانی مدت بدون خراب شدن، نگهداری می کند.

برای این روش کافی است زیتون ها در یک ظرف در بسته قرار داده و در داخل فریزر بگذارید و تا مدت طولانی حدود شش ماه این زیتون ها سالم خواهند ماند.

به این مورد توجه کنید که آب و‌نمک، مدت طولانی تری از روغن می تواند زیتون های شما را سالم نگهداری کند، پس در این دو روش، محلول آب و نمک گزینه مناسب تری است.

علاوه بر‌ موارد بالا، نکته مهم در نگهداری زیتون، استفاده از یک ظرف‌ مناسب است که شما حتما باید از ظرف درب دار استفاده نمایید و هر بار بعد از مصرف زیتون، درب را محکم ببندید.

در آخر هم باید بگوییم حتما زیتون ها را در یک‌ مکان سرد مثل یخچال نگهداری کنید.

بهترین روش نگهداری زیتون چیست؟

نحوه از بین بردن تلخی زیتون

زیتون ها معمولا دارای طعمی تلخ هستند که این شاید برای بعضی از افراد خوشایند نباشد، حال اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید و‌ می خواهید تلخی زیتون را از بین ببرید، بهترین روش استفاده از آب‌ و نمک است.

زیتون ها را چندین بار با آب و‌ نمک‌ خیس کنید تا زمانی که تلخی آنها تا حدودی برطرف شود و طعم دلخواه شما به دست آید.

 

چگونه از کپک زدن یا نرم شدن زیتون جلوگیری کنیم؟

یکی از مشکلاتی که شاید برای شما پیش بیاید، کپک زدن و یا نرم شدن زیتون است که این می‌ تواند دلایل مختلفی مثل: نگهداری اشتباه و یا خرید زیتون نارس داشته باشد.

حال برای جلوگیری از این مشکل، بهترین راه حل این بوده که به محلول آب و نمک که دارای غلظت استاندارد است، حدود سه درصد سرکه اضافه نمایید و‌ دیگر نگران نرم و یا کپک زدن زیتون های خود نباشید.

حتما به این مورد توجه کنید که نگهداری زیتون در دمای زیاد باعث کپک زدن و خراب شدن آن می شود.

 

نحوه نگهداری زیتون پرورده

حال شاید برای برخی از افراد این سوال ایجاد شود که نحوه نگهداری زیتون پرورده چگونه است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بهتر است مقدار خرید زیتون پرورده به میزانی باشد که زود مصرف شود اما اگر شما مقدار زیادی از آن را خریداری کرده اید می توانید آن را به قسمت های کوچک تقسیم کرده و درون فریزر قرار دهید.

یکی‌ دیگر از روش های نگهداری این نوع زیتون، استفاده از روغن زیتون بوده که برای این کار کافی است مقداری از روغن را  روی زیتون ها بریزید و درب آن را ببندید.

دو‌ مورد بالا جزو بهترین روش نگهداری زیتون پرورده هستند که شما می‌ توانید از آنها استفاده نمایید.

 

لیست قیمت زیتون فله امسال

موارد مهمی در قیمت زیتون تاثیر گذار هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • نوع زیتون: یکی از موارد مهم، نوع زیتونی است که شما انتخاب می کنید چون زیتون ها بسیار متنوع هستند، به عنوان مثال قیمت زیتون طارم و‌ رودبار یکی‌ نمی باشد و هر کدام قیمت متفاوتی دارند.
  • کیفیت زیتون: یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت، کیفیت محصول است که بر اساس اندازه، رنگ، طعم و غیره مشخص می شود و قطعا هرچه کیفیت بهتر باشد، زیتون قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • میزان خرید: اینکه شما چه مقدار از محصول را خریداری نمایید، قطعا قیمت را تغییر می دهد و معمولا خرید بیشتر امکان تخفیف را نیز دارد.
  • شرایط بازار: میزان تقاضا و عرضه قطعا در قیمت زیتون فله تاثیر گذار می باشد و هرچه تقاضا بیشتر و عرضه کمتر باشد، قطعا قیمت بیشتر خواهد بود.

حال اگر شما می خواهید از قیمت دقیق هر نوع زیتون اطلاع داشته باشید، کافی است با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران قیمت هر مدل زیتون را به شما اطلاع دهند.

لیست قیمت زیتون فله امسال

خرید عمده زیتون از زیتون مارکت

در این مطلب سعی کرده ایم بهترین روش نگهداری زیتون را برای شما مشتری عزیز بیان کنیم تا هنگام خرید این محصول به راحتی بتوانید از آن نگهداری کرده و تا مدت ها استفاده نمایید.

حال شما مشتری عزیز که قصد خرید عمده زیتون را دارید می توانید از مجموعه ما ( زیتون مارکت) هر نوع زیتونی را که می خواهید با قیمت و کیفیت عالی خریداری نمایید و مطمئن باشید با خرید از مجموعه و مصرف این محصول پر خاصیت، متوجه کیفیت بی نظیر آن خواهید شد.

ما در مجموعه خود سعی کرده ایم تا رضایت مشتریان خود را اولویت قرار دهیم، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت، پس این فرصت را از دست ندهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما