تفاوت خواص زیتون سبز و سیاه | زیتون سبز بهتر است یا سیاه؟

زیتون یکی از میوه های خوشمزه و پر خاصیت بوده که در طعم و رنگ های مختلف موجود است. حال شاید برای بعضی از افراد این سوال ایجاد شود که خواص زیتون سبز و سیاه چیست و هر کدام چه فایده ای برای بدن دارند؟!

یکی از فایده های مهم این دو نوع زیتون، تقویت بینایی می باشد که اگر شما دچار ضعف در چشمان خود هستید، این میوه یک گزینه عالی برای این مشکل است. حال اگر دوست دارید بیشتر در مورد خواص این دو زیتون و حتی با تفاوت زیتون سبز و سیاه آشنا شوید تا پایان همراه ما باشید.

 

خواص زیتون سبز و سیاه چیست؟ آیا فواید متفاوتی دارند؟

خواص زیتون سبز و سیاه بسیار زیاد می باشد که قطعا اطلاع پیدا کردن از آنها، برای افراد بسیار مفید است. حال در متن زیر به برخی از این خواص اشاره کرده ایم:

  • یکی از فواید مهم این میوه خوش طعم، سلامت دستگاه گوارش است که استفاده از آن باعث‌ شده هضم غذا بهتر انجام شود و به طور کلی دستگاه گوارش شما، سالم تر باشد.
  • اگر شما دچار مشکلات قلبی هستید و یا حتی ناراحتی های کوچکی در ناحیه قلب خود احساس می کنید، مصرف زیتون می تواند این مشکل شما را بهبود ببخشد.
  • از دیگر مواردی که مصرف زیتون به بهبود آن کمک می‌ کند، مشکل قند خون است که مصرف آن قند خود را تنظیم و کاهش می دهد.
  • اگر به دنبال پوست و‌ موی سالم و خوب هستید، به شما توصیه می کنیم حتما از زیتون استفاده نمایید چون باعث می شود تا موهای شما رشد بهتری داشته و حتی ضخیم تر شوند.
  • این میوه پرخاصیت حتی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند نیز بسیار مفید می باشد و علاوه بر سیر نگه داشتن شما، باعث می شود چربی های داخل شکم تجزیه و در نتیجه کاهش پیدا کنند.
  • علاوه بر این موارد از خواص زیتون سبز و سیاه می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد که مصرف آن بدن شما را قوی تر کرده و در نتیجه کمتر دچار مریضی خواهید شد.
  • اگر نگران این هستید که دچار آلزایمر شوید به شما پیشنهاد می دهیم که زیتون را در وعده های غذایی خود قرار دهید تا دچار فراموشی نشوید.

خواص زیتون سبز و سیاه چیست؟

به طور کلی می توان گفت مصرف زیتون باعث می شود تا شما با خیلی از مریضی ها و مشکلات خداحافظی کنید و سلامت بدن خود را افزایش دهید.

 

بررسی تفاوت زیتون سبز و سیاه

حال شاید برای بعضی از افراد این سوال ایجاد شود که تفاوت زیتون سبز و سیاه در چه مواردی بوده و آیا اصلا این دو نوع زیتون با هم تفاوت دارند یا خیر!؟

  • یکی از تفاوت های اصلی این دو نوع زیتون، در میزان کالری آنها است که کالری زیتون سبز از کالری زیتون سیاه بیشتر می باشد.
  • مورد دیگری که این دو زیتون در آن با یکدیگر تفاوت دارند در میزان روغن آنها بوده که می توان گفت تقریبا زیتون سیاه دارای روغن بیشتری است اما به این معنا نمی باشد که زیتون سبز روغن کمی دارد.
  • زیتون سبز در بازار بیشتر از زیتون سیاه وجود دارد و به دلیل فراوانی بیشتر، قیمت زیتون سبز نسبت به زیتون سیاه کمتر است.

حال با توجه به تفاوت زیتون سبز و سیاه شاید افراد با خود اینگونه فکر کنند که کدام خاصیت بیشتری داشته و برای مصرف گزینه بهتری است؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر دو نوع زیتون خواص فوق العاده ای دارند و در این زمینه فرق چندانی بین آنها وجود ندارد.

 

بهترین زیتون ایران کدام مورد است؟

هنگام خرید زیتون شاید یکی دیگر از سوالاتی که ذهن افراد را درگیر کند این باشد که بهترین زیتون ایران کدام مورد است؟

زیتون ها در رنگ های متنوعی موجود هستند که می توان گفت زیتون سبز و سیاه بهترین گزینه می باشند که شما برای خرید می توانید آنها را انتخاب کرده و از خواص زیاد آنها بهره مند شوید.

حال برای خرید بهترین زیتون بهتر است به برخی موارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم، دقت فرمایید.

  • زیتون خوب و‌ مرغوب باید دارای بوی خوبی باشد پس اگر زیتون بوی بد داشته باشد، نشانه خوبی نبوده و بهتر است از خرید آن، خودداری نمایید.
  • گزینه مهم دیگر بافت زیتون است که اگر زیتون خوب و با کیفیت عالی باشد باید بافت آن نه خیلی سفت و نه خیلی شل و نرم باشد.
  • پوست زیتون نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید صاف و براق باشد، بنابراین زیتون هایی که دارای لک هستند اصلا گزینه مناسبی برای خرید نمی باشند.

قیمت عمده زیتون (تفاوت قیمت زیتون سبز و سیاه)

در مورد قیمت عمده زیتون باید بگوییم که عوامل مختلفی در این زمینه تاثیر گذار هستند که اولین مورد نوع زیتون خریداری شده می باشد و قطعا زیتون سبز و سیاه قیمت یکسانی نداشته و هر یک قیمت متفاوتی دارند.

گزینه دیگری که می تواند قیمت را تغییر دهد، کیفیت زیتون است و قطعا زیتون های درجه یک قیمت بیشتری خواهند داشت.

به جز این موارد اینکه شما زیتون را از چه مکانی خریداری کنید نیز بر قیمت تاثیر گذار است چون فروشنده های مختلف قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند.

حال شما خریدار عزیز اگر به دنبال قیمت عمده زیتون مناسب هستید، می توانید با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت عمده زیتون

خرید عمده زیتون از مجموعه زیتون مارکت

با توجه به خواص زیتون سبز و سیاه  می توان نتیجه گرفت که مصرف آن بسیار الزامی بوده و بهتر است افراد در وعده های غذایی خود از آن استفاده نمایند.

حال شما خریدار عزیز اگر به دنبال عمده فروشی زیتون شمال هستید به شما پیشنهاد می دهیم خرید از مجموعه ما را امتحان کنید.

ما در مجموعه زیتون مارکت دارای انواع زیتون با قیمت ‌‌و کیفیت عالی هستیم که شما می توانید به صورت عمده هر میزان زیتون را که می خواهید از سایت سفارش دهید.

مشتریان زیادی به صورت عمده زیتون را از ما خریداری کرده و رضایت کافی داشته اند، خوشحال می شویم که شما هم نیز به جمع مشتریان ما بپیوندید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما